Hotel Moxy Warsaw Praga - Warszawa

Hotel Moxy Warsaw Praga - Warszawa
$$$$
Przegląd

141-pokojowy Hotel Moxy Warsaw Praga jest zlokalizowany zaledwie 3 km od placu Zamkowego oraz posiada sklep z artykułami codziennego użytku i lobby. 3-gwiazdkowy hotel leży w malej odległości od Centrum Praskiego Konesera oraz oferuje bar typu lounge, a także salon Lounge, różne możliwości rekreacyjne i bibliotekę.

Lokalizacja

Ten hotel leży w dzielnicy Praga Północ, w odległości spaceru od Dworzec Wileński. Obiekty kulturalne w okolicy to POLIN Muzeum Historii Żydów Polskich (3 km) i Muzeum Wojska Polskiego (2 km). Obiekt noclegowy pozwala cieszyć się widokiem natury, takim jak Port Praski, które jest w odległości 5-minutowego spaceru. Kościół pw. Świętej Anny znajduje się w 3 km, natomiast Warszawa Wschodnia leży maksymalnie 10 minut od Hotel Moxy Warsaw Praga.

Pokoje

Pokoje dla alergików w Moxy Warsaw Praga mają elementy dźwiękoszczelnych okien i wyposażone są w telewizję satelitarną. Jasne pokoje zaopatrzono w suszarkę do włosów i przybory toaletowe. Część z nich posiada prywatną łazienkę. Goście mogą cieszyć się jasnym widokiem na miasto.

Jedzenie

Restauracja W oparach absurdu jest idealna do spróbowania dań kuchni środkowoeuropejskiej i znajduje się w 450 metrach stąd.

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje PLN 65 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Pozostałe udogodnienia na miejscu obejmują centrum biznesowe wraz z ksero i biurkiem.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 15:00-23:59
do 12:00
Udogodnienia
publiczny parking jest dostępny na terenie obiektu w cenie PLN 50 za dobę.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym hotelu.
Inne informacje
Śniadanie
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Języki
angielski, holenderski, czeski, polski, białoruski
Budynek
Liczba pięter:4
Liczba pokoi:141
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Pokój "Elegant" z dwoma pojedynczymi łóżkami
    2 osób
    2 łóżka pojedyncze
Pokój rodzinny z łóżkiem queen-size
    3 osób
    Łóżko Queen size
  • Prysznic
  • Ogrzewanie
Pokój typu deluxe z łóżkiem queen-size
    3 osób

Usługi

• Usługi dla zwierząt domowych
  • Obsługa porządkowa
  • Usługa przewodnika/ Sprzedaż biletów
  • Sklepy/ usługi komercyjne

• Pokoje dźwiękoszczelne
  • Kącik dzienny

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków
  • Zlew

Adres
Adres został skopiowany.
Zabkowska 29, Warszawa, Polska, 03-736
Explore hotel location on the panorama
street view

Udogodnienia9.0
Czystość9.0
Wi-Fi10.0
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.4

Spędziliśmy wspaniały rodzinny pobyt w tym hotelu. Nasze dzieci cieszyły się przestrzennymi, komfortowymi pokojami oraz sympatycznym lobby z przestrzenią do wspólnego spędzania czasu. Dzięki dobrej lokalizacji mieliśmy łatwy dostęp do restauracji oraz innych atrakcji.

Byłoby wspaniale, gdyby hotel oferował więcej opcji zabawowych dla dzieci. Potrzebujemy więcej miejsca na bezpieczną zabawę i możliwość korzystania z rodzinnych atrakcji.

Zbigniew Polska,
    8.0

Wspaniałe wakacje z przyjaciółmi! W hotelu z przyjemnością spędziliśmy wieczory przy hand-made drinkach, przekąskach i grach planszowych. Wnętrza hotelu zachwycały nietypowymi dodatkami i miłym personelem. Lokalizacja w Koneserze była świetna i blisko stacji metra. Na pewno tu wrócimy!

Wszystko super!

Marek Polska,
  • Dobrze
    6.6

Pobytem w Moxy byliśmy bardzo zadowoleni. Pokój był czysty i nowoczesny, to świetna jakość za rozsądną cenę. Lokalizacja hotelu była super, łatwy dojazd z możliwością skorzystania z parkingu, a personel bardzo miły.

Oferta śniadaniowa mogłaby być bardziej zróżnicowana, zwłaszcza dla wegetarian. Może warto byłoby zastanowić się nad redukcją plastiku i wprowadzeniem wielokrotnego użytku naczyń?

Małgorzata Polska,
    5.2

Byłem w Moxy na krótkim weekendowym wyjeździe służbowym. Hotel ma świetną lokalizację, nowoczesny design, przyjemną ciszę w pokoju oraz wygodne łóżka z twardym materacem. Bardzo miło zostałem przywitany drinkiem. Obsługa była uprzejma. Wi-Fi jest bezpłatne i działa świetnie. Śniadania serwowane w tym hotelu są różnorodne i smaczne. Podziemny parking jest kolejnym plusem, gwarantującym wygodę przy podróżowaniu.

Karol Polska,
  • Idealnie
    9.8

Wystrój hotelu jest bardzo ciekawy i intrygujący. Personel był niesamowicie pomocny i przyjazny. Pokój, w którym się zatrzymałem, był przestronny i wygodny. Lokalizacja w Centrum Praskim Koneser była świetna, z dostępem do restauracji, barów i atrakcji.

Jedynym minusem był przekręcony pojemnik z produktami pod prysznicem, co było trochę irytujące.

Jerzy Polska,
    6.0

Elegancki wystrój, pyszne śniadania, dobra lokalizacja, codzienne wymieniane ręczniki, miła obsługa, komfortowe pokoje.

Uwielbiam płacić dodatkowe koszty za psa i parking.

Janusz Polska,
  • Idealnie
    9.2

Bardzo przejrzysta i pachnąca atmosfera, nowoczesne oświetlenie i elegancki wystrój, przyjazne powitanie z drinkami.

Czułam się bardzo wyjątkowo, bez żadnego kłopotu.

Kasimir Polska,
    5.6

Pokój w tym hotelu miał nowoczesny design, wyposażony we wszystkie udogodnienia. Możliwość korzystania z darmowego WiFi i telewizora sprawiła, że czułem się jak w domu.

Brak możliwości uchylenia okna w pokoju było dla mnie małym minusem.

Witold Polska,
    8.4

Moxy zapewnił mi fantastyczny pobyt w Warszawie. Pokoje są bardzo komfortowe i gustownie urządzone, a cały hotel emanuje nowoczesnym stylem. Obsługa była niezwykle przyjazna i pomocna, a na recepcji zawsze można liczyć na pomoc w każdej sytuacji. Bardzo podobał mi się także pomysł z lobby, barem i przestrzenią śniadaniową, które są świetnym miejscem do spotkań i relaksu. podziwiałem pomysłową dekorację lustra w windzie, która zawsze poprawiała mi humor. Nie mogę też zapomnieć o świetnej lokalizacji hotelu i możliwości skorzystania z parkingu podziemnego, który był dla mnie miłym zaskoczeniem.

Nie ma o czym wspominać 😉.

Marcin Polska,
    8.0

MEGA fajny wystrój, czyste pokoje z wygodnym łóżkiem. Super lokalizacja z wieloma restauracjami. Miła obsługa i oryginalne lobby.

Ewa Polska,
    8.0

Obsługa uśmiechnięta i pomocna. Pokoje przyjemne i wyposażone. Śniadania smaczne i nieprzesadzone. Lokalizacja interesująca. Moxy warte uwagi. Absolutnie polecam.

Eliza Polska,
    7.2

W trakcie naszego pobytu w tym hotelu, byliśmy bardzo zadowoleni z jego lokalizacji. Bliskość dworca PKP Warszawa Wschodnia, zaledwie 10 minut spacerem, było dla nas ogromnym plusem. kompleks Koneser, w którym znajduje się hotel, oferował wiele restauracji i sklepów, dzięki czemu mieliśmy blisko do wszelkich potrzebnych usług. Miejsce prezentowało nowoczesny i klimatyczny styl, który bardzo nam się spodobał. Plusy można też przypisać obsłudze, która była bardzo elastyczna i bezproblemowo zorganizowała zamianę pokoju oraz szybsze zameldowanie. Pokój, w którym się zatrzymaliśmy, był bardzo czysty i wyposażony we wszystkie potrzebne udogodnienia, takie jak klimatyzacja czy duży telewizor. Łazienka była przestronna, a dostępne kosmetyki były dodatkowym plusem. Rano natomiast mogliśmy skosztować przepysznego i różnorodnego śniadania, w towarzystwie pysznej kawy. cieszyliśmy się z przestronności pokoju i widoku na stadion narodowy. Na pewno skorzystamy z tego miejsca ponownie, gdy znowu odwiedzimy stolicę.

Jedynym naszym zastrzeżeniem było to, że nie mieliśmy możliwości otwarcia ani uchylenia okien w naszym pokoju. zauważyliśmy brudne okna oraz kurz w pokoju, co było trochę nieprzyjemne.

Izaak Polska,
    7.4

Podobała nam się lokalizacja hotelu, która była bardzo dogodna. Był blisko stacji metra, co ułatwiło nam podróżowanie po mieście. W dodatku był również w pobliżu wielu środków transportu publicznego, więc mieliśmy łatwy dostęp do innych części miasta. Również centrum miasta było w zasięgu naszych rąk.

Jednak mamy także kilka uwag do hotelu. Brak możliwości otwarcia okna było dla nas pewną niedogodnością, co wpływało na świeże powietrze w pokoju.

Jerzy Polska,
    7.8

Rewelacyjna obsługa, stylowy wystrój, wygodne łóżka, świetne wyposażenie, super lokalizacja.

Mogę szczerze powiedzieć, że nie było nic, co by się nie podobało.

Ireneusz Polska,
    8.6

Jako rodzina z dwójką małych dzieci mieliśmy świetne doświadczenie podczas naszego pobytu w Moxy Warsaw Praga. Hotel położony był w dogodnej lokalizacji, blisko środków transportu publicznego, co ułatwiło nam zwiedzanie miasta. zauważyliśmy, że hotel znajdował się blisko metra i tylko krótką przejażdżką od centrum miasta. Nasz pokój był przestronny i nowocześnie urządzony, a łazienka była czysta i wygodna. Personel był przyjazny i pomocny, a śniadanie było smaczne i urozmaicone. podobał nam się klimat postindustrialnych zabudowań kompleksu Koneser, w którym znajdował się hotel. Cała atmosfera była bardzo przyjemna i unikalna.

Jedynym negatywnym aspektem, który zauważyliśmy było to, że klimatyzacja w pokoju była trochę hałaśliwa i budziła nas w nocy. Jednak poza tym nie mieliśmy żadnych skarg dotyczących naszego pobytu.

Monika Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Moxy Warsaw Praga

Czy w pobliżu 3-gwiazdkowego Hotel Moxy Warsaw Praga są jakieś atrakcje turystyczne?
Ulica Nowy Świat w Warszawie, a także Łazienki Królewskie są najlepsze wśród punktów orientacyjnych i są dostępne odpowiednio w 5 min i 10 min jazdy od 3-gwiazdkowego Hotel Moxy Warsaw Praga.
Jakie lotnisko leży najbliżej do Hotel Moxy Warsaw Praga?
Lotnisko Chopina leży w 15 km od Hotel Moxy Warsaw Praga i dostać się tam można w ciągu 21 minut jazdy.
Czy w pobliżu tego hotelu są jakieś lokale gastronomiczne?
Na wieczorny posiłek niedaleko tego hotelu, goście mogą wybrać się do restauracji W oparach absurdu, oferującej dania kuchni środkowoeuropejskiej, z lokalizacją w 6-minutach spacerem stąd.
Jakie są koszty pobytu w 3-gwiazdkowym Hotel Moxy Warsaw Praga?
Ceny za pokój w 3-gwiazdkowym Hotel Moxy Warsaw Praga zaczynają się od 84 €.
Czy 3-gwiazdkowy Hotel Moxy Warsaw Praga zapewnia bezpłatny internet?
Tak, 3-gwiazdkowy Hotel Moxy Warsaw Praga zapewnia Wi-Fi na terenie całego obiektu za darmo.
Czy ten hotel oferuje udogodnienia dla osób niepełnosprawnych?
Tak, ten hotel zapewnia dostęp dla wózków inwalidzkich, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i łazienki dla niepełnosprawnych aby poprawić wrażenia gości ze specjalnymi potrzebami.

Najlepiej oceniane hotele Moxy Hotels w Warszawie

Moxy Hotels to marka hotelowa, która skupia się na przede wszystkim na zapewnieniu swoim gościom relaksu i rozrywki w miłej, przyjaznej atmosferze. Hotel oferuje stylowe i wygodne pokoje, świetnie wyposażone sale konferencyjne oraz liczne bary z doskonałymi drinkami. Moxy Hotels to idealne miejsce zarówno dla osób przyjeżdżających w celach biznesowych jak i wypoczynkowych.